§ 1. Postanowienia wstępne
Sklep internetowy LiderWood dostępny pod adresem internetowym liderwood.pl/sklep, prowadzony jest przez przedsiębiorstwo LiderWood Daniel Miąskowski Sp. K., wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001086042, NIP 9581672650 , REGON 363962812.
§ 2. Definicje
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – przedsiębiorstwo LiderWood Daniel Miąskowski Sp. K., wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001086042, NIP 9581672650 , REGON 363962812.
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Magazyn sklepu – miejsce odbioru produktów w przypadku skorzystania z odbioru osobistego. Adres: Grunwaldzka 29, 84-230 Rumia.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 3. Kontakt ze Sklepem
Adres Sprzedawcy: Grunwaldzka 29, 84-230 Rumia
Adres Magazynu: Grunwaldzka 29, 84-230 Rumia
Adres Magazynu: Grunwaldzka 35, 84-230 Rumia
Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 32 1750 0012 0000 0000 3272 8685
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w zakładce Kontakt serwisu internetowego dostępnej pod adresem https://liderwood.pl/kontakt/.
§ 4. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,,
- kontaktowy numer telefonu.
§ 5. Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie.
§ 6. Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Otworzyć zakładkę e-sklep w górnym panelu nawigacyjnym serwisu
- Wybrać produkty poprzez kliknięcie „wybierz opcję”. W przypadku gdy produkt posiada warianty należy wybrać odpowiedni wariant (rozmiar/kolor/długość) z listy rozwijanej na stronie produktu zmienić ilość zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem a następnie kliknąć przycisk „dodaj do kosza”.
- Po przejściu do kasy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), oraz wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia
- Zatwierdzić zamówienie akceptując treść tego regulaminu a następnie klikając przycisk ”Kupuję i Płacę”
Potwierdzenie oraz dokumenty do zamówienia w tym fakturę zostaną przekazane w formie elektronicznej na adres mailowy Klienta podany w w/w Formularzu
W przypadku wybrania sposobu dostawy „Dostawa bez rozładunku” (§ 7 pkt 1c.), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia warunków dostawy.
§ 7. Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Odbiór osobisty – odbiór możliwy w Magazynie sprzedawcy (Grunwaldzka 29, 84-230 Rumia). Produkty mogą zostać zapakowane na prośbę Klienta.
- Przesyłka kurierska paczka – dostawy realizują powszechne firmy kurierski tj. DPD, InPost
- Dostawa bez rozładunku – dostawy realizowane przez firmę spedycyjną lub transport własny sprzedawcy. Rozładunek spoczywa po stronie Klienta. Warunkiem skorzystania z tej metody jest udostępnienie dojazdu samochodu ciężarowego powyżej 10t. w pobliżu miejsca dostawy Klienta. W przypadku ograniczeń w dojeździe, Klient zobowiązany jest o tym poinformować Sprzedawcę. Wówczas warunki dostawy będą ustalone indywidualnie pomiędzy stronami.
Szczegółowe warunki dostawy zostały udostępnione na podstronie Warunki dostawy
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy (numer konta podany w par. 3 Kontakt ze Sklepem)
- Płatności elektroniczne Przelewy24 - za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności imoje, obsługiwanego przez
ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach - Płatność za pobraniem – w przypadku skorzystania z metody dostawy Dostawa paletowa bez rozładunku Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki w wysokości do 300 zł na konto bankowe w celu realizacji zamówienia (na poczet wysyłki). Ustalenie zaliczki nastąpi drogą elektroniczną lub kontaktem telefonicznym po złożeniu zamówienia w Sklepie internetowym z wybraną metodą płatności
- Raty banku Credit Agricole
Sprawdź jakie to proste:
- wybierz produkt który Cię interesuje, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
- wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
- przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego (o ile będzie to wymagane)
- potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
- umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail, a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
LiderWood Daniel Miąskowski Sp. K. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
TWOJE ZAMÓWIENIE
§ 8. Wykonanie umowy sprzedaży
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w Podsumowaniu oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 9. Prawo odstąpienia od umowy
Klient indywidualny może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego, ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
Skutki odstąpienia od Umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
Konsument powinien odesłać Produkty na adres Magazynu podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą. Konsument odpowiada również za odpowiednie zabezpieczenie towaru do zwrotu. W przypadku uszkodzeń towaru wynikających z nieprawidłowego zabezpieczenia sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu lub obniżyć jego wartość.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, między innymi przecięcie desek zgodnie z ustaleniem między Sprzedawcą a Klientem o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
§ 10. Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Dotyczy to również przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.
- Za wady nie uznaje się niżej wymienionych elementów, jeśli nie mają zasadniczego wpływu na użytkowanie produktu: drobnych wad w postaci zarysowań, przetarć, na elementach Produktów wynikających z przechowywania, montażu, pakowania lub transportu, drobnych różnic w kolorach desek, w szczególności jeżeli zamawiane są oddzielnie w dłuższych odstępach czasowych
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Magazynu podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- W wypadku uznania reklamacji i odesłania towaru do sklepu zwracane są koszty dostawy w kwocie maksymalnej wskazanej w Sklepie internetowej jak podczas zamówienia co jest równowartością rynkową usług kurierskich lub spedycyjnych za transport poszczególnych Produktów.
- Odesłanie towaru spoczywa na Kliencie. Sklep może pomóc w odesłaniu produktu po spełnieniu warunków umożliwiających przyjęcie i wystawienie zlecenia odbioru towaru.
§ 11. Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.