Zwroty
- Odstąpienia od umowy zawartej na odległość można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Zwracany towar musi być nowy, nieuszkodzony i nienoszący śladów użytkowania. Odpowiednie zabezpieczenie przesyłki leży po stronie Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obniżenia wartości towaru, jeżeli ulegnie on uszkodzeniu w transporcie.
- Towar należy odesłać na adres magazynu nie później niż 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy.
- Zwrot środków za produkty dokonywany jest w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności za zamówienie.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Na kartonie napisz numer zwrotu.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami: [email protected]
Adres do zwrotów paczek kartonowych:
Liderwood Magazyn
Ul. Grunwaldzka 29
84-230 Rumia
Adres do zwrotów paczek dłużycowych:
Liderwood Magazyn
Ul. Grunwaldzka 35
84-230 Rumia
Do pobrania:
Co zrobić jeżeli przesyłka jest uszkodzona?
Przesyłki kurierskie
- Spisać protokół szkody – jest to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika
Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki przed potwierdzeniem jej odbioru, w szczególności ocenić, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń lub ubytków.
Protokół powinien zostać spisany w obecności kuriera, ale jeżeli nie było takiej możliwości Przewoźnik DPD dopuszcza możliwość spisania protokołu przez odbiorcę bez obecności kuriera.
Elektroniczny protokół szkody DPD
UWAGA! Istotna jest data spisania protokołu.
Jeżeli szkoda jest jawna (widoczna przed rozpakowaniem przesyłki, uszkodzony, rozdarty, zamoczony karton itp.), protokół musi zostać spisany w dniu doręczenia przesyłki.
Jeżeli opakowanie było nienaruszone, a uszkodzenia stwierdzono po otwarciu przesyłki protokół można spisać w ciągu 5 dni roboczych.
Brak tego dokumentu znacznie utrudnia i wydłuża proces reklamacyjny.
- Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do składania reklamacji na rzecz nadawcy.
Zgodnie z regulaminem przewoźnika i prawem przewozowym reklamację roszczeniową może złożyć tylko właściciel towaru. Jeśli przesyłka została odebrana właścicielem towaru zgodnie z umową przewozu jest odbiorca. W związku z tym prosimy o wypełnienie wskazanego dokumentu abyśmy mogli w Państwa imieniu przeprowadzić proces reklamacyjny.
- Sporządzić dokumentację zdjęciową.
Poza zdjęciami uszkodzonego towaru istotne są również zdjęcia opakowania.
- Zdjęcia oraz protokół szkody i oświadczenie należy przesłać na adres [email protected] w terminie do 5 dni roboczych od odebrania przesyłki.
Przesłanie wyżej wymienionej dokumentacji jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Dostawy paletowe
Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia towaru w obecności kuriera.
- Spisać protokół szkody – jest to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika
Protokół powinien zawierać datę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń (również uszkodzeń opakowania) lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę (jeżeli kierowca nie posiada gotowego druku do wypełnienia, protokół można spisać na liście przewozowym)
Brak tego dokumentu znacznie utrudnia i wydłuża proces reklamacyjny.
- Sporządzić dokumentację zdjęciową.
Odpowiednia dokumentacja zdjęciowa znacznie ułatwia proces reklamacyjny. Warto obejrzeć przesyłkę przed rozpakowaniem i zwrócić szczególną uwagę na stan palety. Jeżeli przesyłka została uderzona w transporcie mogą być widoczne odkształcenia/wgniecenia (nawet jeżeli folia jest nienaruszona). W takiej sytuacji kierowcy często wymuszają zapis na protokole: „opakowanie oryginalnie zapakowane” -takie zachowanie nie powinno mieć miejsca dlatego zachęcamy do opisywania uszkodzeń zgodnie ze stanem faktycznym.
- Zdjęcia oraz protokół szkody należy przesłać na adres [email protected]
- Czas rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego wynosi 14 dni.
W razie jakichkolwiek problemów w trakcie przyjmowania dostawy prosimy o kontakt ze sprzedawcą.
Do pobrania:
Protokół szkody Liderwood
Reklamacje
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej pisemne zgłoszenie nie później niż w terminie 14 dni od stwierdzenia wykrycia wad produktu.
- Reklamacje należy kierować na adres: [email protected]
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady zakupionych towarów, które nie powstały na skutek jego nieprawidłowego użytkowania, montażu oraz niestosowania się do zaleceń producenta znajdujących się w instrukcji montażu, karcie technicznej oraz gwarancji.
- Wszelkie roszczenia z tytułu otrzymania towaru niezgodnego z umową lub posiadającego widoczne wady należy zgłosić sprzedawcy przed zamontowaniem produktu. Rozpoczęcie montażu oznacza akceptację stanu technicznego i wyglądu materiału.
- Czas rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego wynosi 14 dni, w przypadku konieczności dokonania oględzin w dużej odległości czas ten może zostać wydłużony.
W przypadku reklamacji wynikającej z uszkodzeń opakowania i/lub dostarczonego towaru należy podjąć kroki opisane tutaj.